Wednesday, January 21, 2009

morning

arini aku bngun tido awal dlm kul 6 pagi, x tau la knp..bngun jer terus azan subuh berkumandang...sayu plak ati aku time dngr azan subuh...pastu aku terus mndi, uyooo sejuk giler mndi pagi2 buta...siap mndi aku terus gi breakfast kt abadiah...aku gi sorang2 jer, nk kejut dak2 ni kesian plak...masing2 terlentang mcm penat sngt jer mlm tdi, xtau la per yg diorg wat mlm tdi smpi blk lmbt...abis breakfast terus aku blk umah...smpi umah x tau da nk watpe, sume tido...mcm biasa arrr aku terus on9...on9 pon benda yg sama jer, bosan la plak...

terus aku terpikir nk create blog sendiri...aku pon x tau knp tibe2 jer nk wat blog, hilang akal agknye...anyway nama aku mohd fadeli bin othman...just call dok...aku ni suka sngt tolong org, da mcm satu hobi plak...saper2 yg ade mslh jmper ar aku, x kira la masalah ape pon...aku ni jenis yg simple jer....one more thing, aku ni sayang sngt kat bangsa dan tanah air aku...coz, aku x suka tngk bangsa aku dijajah lagi, dan aku x suka tngk bangsa aku jadi mayat hidup kat bumi ni...so, aku seru kt sume bangsa aku melayu, bangunlah dan bangkitlah dari sume mimpi2 ngeri semalam....

3 comments:

  1. dok shalala..
    hehe..
    akhir nye ko wat gk blog ek..
    da bley join ak da jd blogger..
    haha..

    ReplyDelete
  2. F.I.Y...
    ko da kne tag ngan ak..
    so, ko kne wat gk..
    hahaha..

    ReplyDelete
  3. fadeli b othman..
    panggil deli...
    geli gile..
    dala gay

    ReplyDelete