Friday, February 13, 2009

docket, docket..macam kimak...

ptg tdi lepas smayang jumaat aku terus hntr asemen...malas arr nk hntr lmbt2 sbb aku kena amik docket lgi...lps hntr asemen aku terus amik docket...aku pegi la kat counter ccd tu...then aku tnyer kt akak yg jaga tu aku nk amik docket...aku ingtkn blh lepas, sbb selalunya aku amik docket lepas ntah knp tiba2 tdi blh plak sangkut kn...so, aku tnggu la kejap ingtkn blh lepas la docket aku kn...tnggu pnye tnggu akak tu pon pngil la nm aku, ingtkn da blh amik da rupenyer dia sruh aku jmpe cf aku dgn cce aku...fuck arrr!!! x pe aku rilex lgi aku sruh la akak tu call cf aku dgn cce aku...then aku tnggu lgi dua org bangang klj, cf dgn cce...lama gak arr tnggu diorg mcm gampang...tnggu lgi, then cf tu pon smpi...pastu dia bgtau, aku kena wat aku janji dgn klj... aku da bajet da bnda ni sume, prosedur biasa dlm klj ni klu x lps docket...aku pon tnggu la diorg settlekan...tnggu lgi, letih baiiii!!!

tnggu pnye tnggu, dtg la si cina pukimak cce tu...padahal nk tnggu dia sign borang aku jnji jer...tnggu separuh mampos aku kt cni...bila dia smpi jer terus dia membebel sbb docket aku x lepas...sebabnyer aku ade outstanding lgi...wahhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!! bila aku dengar dia ckp aku ade outstanding, mmg aku x leh terima arr kn padahal mak aku da bayar abis da...pekerja ko yg x amanah bawak lari duet yg mak aku bgi 21K tuuu....mmg panas arr aty aku kn...ef yg amik duet aku tu terus blah mcm tu je kn...mmg best...report epe lancau sume da buat but polis langsung x amik tindakan pe2 pon...macam gampang...!!! then, si cce tu terus la sruh aku amik salinan report yg aku wat tu...report da 2 tahun baiii!!!! blh plak kn si cce tu pksa aku amik cepat kan...pastu terus aku menamuk dgn cce tu...aku pon maki hamun arr cina pukimak tuuu...blh kn sruh aku amik report tu cepat, ko x tau plak aku aku tnggu ko dri kul 3.15ptg smpi la kul 4.30 bru ko nk dtg kn...mmg aku maki hamun arr koo...pukimak!!! then, aku da maki hamun dia blh nk talk cara baek dgn aku kn...mmg x dpt arrr, style aku ko da wat slh dgn aku mmg xde dah nk slow talk lgi...bnda senang je kot dtg kejap sign borang aku jnji aku then settle...ni ko blh nk lmbt2 lgi kn...dgn kaunter ccd sekali aku mengamuk...pastu lps dia sign borg aku terus amik docket..pegi kt kaunter docket tu akak tu ckp da x leh amik,kaunter da tutup...mmg pukimak arr!!! aku dtg kul 3 jap gi x leh amik docket...fuck arrr!!! aku ingt lps x leh amik docket tu aku nk pukul je cina pukimak tu...selamat la arep.fafa.n ameen tngh talk dgn dia...

pastu time cina kimak tu talk dgn dak2 nie, blh plak dia ckp yg dia x tau pon kes aku kn...lgi bertambah best kn...aku ingt nk tumbuk je muka cina kimak tuuuu...in fact, kes aku da dkt 2 tahun kot x settle2 lgi...mmg aku angin arr dgn klj nie, x wat keje ke aper...!!! mmg x blh blah arrr...aku ingt aku nk settlekn sndri jer kes nie...tnggu polis mmg lambat, polis pon sama jer x wat keje mkn gaji buta jer...misi aku skang aku nk cri ef yg amik duet aku tu...ef tu dgn wife dia skali klu aku dpt mmg xde peluang ko nk idup lgi kt dunia niee....aku dpt korg mampos aku keje kn...korg suami isteri wat keje cantekk je kn...haa!!! ni korg cabar aku plak wat keje mcm mn...cantek x cantek kn...sesama bangsa pon ko nk makan!!! mmg x yah idup arr ko kt dunia niee...

p/s: kpd sume org2 melayu, korg x yah ar jdi duri dalam daging yg makan bangsa korg sndri..berbangga la jdi anak bangsa melayu...!!!

2 comments:

  1. polis2 slow ckit..
    ckp bia specific..
    xsme polis cmtu..
    ak tau cmne org tua ak kje..
    ssh pyah siang mlm..
    trasa ak..
    huhu..

    ReplyDelete