Monday, April 27, 2009

teringat...

teringat la plak..aritu time aku mkn kt cafe dgn diorg tibe2 aku dpt call dri mak aku..

mak aku tnye 'tgh watpe'..aku pon jwbla 'tgh mkn kt cafe'...

then mak aku tnye lgi 'duet ade lgi x'..aku pon jwb 'ada' walaupon tgh sengkek...

mak aku tnye lgi 'da exam lom', aku jwbla 'lom lgi'...

then mak aku ckp 'klu nk exam bgtau, nti mak puasa'.....

aku dgn tergamamnye x tau nk ckp pe dgn mak aku...

x sangka plak mak aku nk puasa sbb aku nk exam...

btul2 terharu time tu...

thank mak...i luv u mak...

4 comments:

  1. ..begitu la pengorbanan seorg ibu..
    ..so, blaja la rajin2 ye dik..
    ..jgn ponteng klaz..
    ..huhu..

    ReplyDelete
  2. eh, mak kita sma la dok..
    mak ak pn klau tau ak nk exam msti dye nk puasa..
    xsmpai ati ak nk gtau ak exam..

    ReplyDelete
  3. huhuhuuu...
    sama2...
    aku pon sama gak mls nk nyushkn dia...

    ReplyDelete
  4. Haaa...X nyusah kan pon..tp mintak berkat doh
    Kalau dah mak kau sanggup puase utk kau exam
    Ape la salah kalau kau sanggup study utk mase dpn kau sndiri enn
    Chehhh..Ckp poyo je aku
    Hahaha

    ReplyDelete