Sunday, May 24, 2009

when i will die???

satu persoalan yg menimbulkan tnda tnya...
yupp, btol tu tnda tnya???
when i will die???

actually, aku dah xde aty lgi nk jalani kehidupan nie...
xtau arr knp...rasa mcm hidup ni dah nk smpi ke penghujungnya...
mintak maaf ckp arr,tpi mmg kenyataan...
dgn keadaan muka bumi yg semakin panas...
kadang2 ada juga aku terpikir, panas kt dunia da mcm nie mcm mn la plak panas kt akhirat nti???
da x larat da nk hidup, makin lama aku hidup makin bnyk dosa yg aku buat...
better mati jer drp tambah bnyk dosa...
penat owhhhh....

klu btol la da smpi takdir aku mati skang...
aku terima jer...

YA ALLAH...

3 comments:

  1. uits.. jgn r cmtu dok.
    ak pn panas gk. nie sme angkara kita gk.
    slah 1 cara nk kurang kn pemanasan global nie, kn cb ko try brenti mrokok. haha. ;p

    ReplyDelete
  2. huhuhuuu...
    bnyk la ko...
    sbb tu arr aku isap rokok...
    cpt ckit mati...

    ReplyDelete
  3. klau ko isap rokok lg la panas bumi nie..
    global warming..
    haha..

    ReplyDelete