Wednesday, September 16, 2009

Seribu Kemaafan...

Firstly, aku nk memanjatkn kesyukuran kehadrat ilahi kerana akhirnya berjaya juga kita semua menjalani bulan ramadhan dengan penuh rahmat walaupun mcm2 dugaan ditempuh...errmmm, berakhirnya bulan ramadhan maka bermulalah bulan syawal hari yg dinanti-nanti oleh semua umat islam khususnya..walaupun hari raya merupakan hari utk kita semua bergembira tapi aku just menyambutnya dengan sederhana pada thun ini...baju raya pon aku x beli lgi, bkn pe aku ingt mmber aku sorg tu..kita semua hepy berhari raya tpi mmber kita hadapi dugaan yg sgt bsr..tpi xpe ssh senang ko, aku still kt sisi ko muis..

Secondly, aku nk amik peluang ni utk mengucapkan selamat hari raya dan maaf zahir batin kepada kedua ibu bapa aku yg berada di rumah..moga2 sihat2 selalu, coz sgt2 rindu kt mak ngan abah da 3 bulan x blk umh...huhuhuuuu, rindu giler...then, aku nk mohon ampun kepada semua member2 YG45 klu2 aku ada mlakukn kesilapan or kesalahan kt korg samade aku sengaja or tak...aku mintak maaf kt korg sume klu2 muka aku ketat je kt korg...aku harap korg sume dpt maafkn kesalahan aku sepanjang perkenalan kita semua...dan aku harap sgt2 kita semua member YG45 akan kekal sehingga ke akhir hayat...insyaallah kita semua akan duduk sebumbung nti, bila aku beli banglo utk YG45...

Thirdly, aku nk wish kt zafiq nordin n zilah ahmad semoga mereka berdua kekal lah ke akhir hayat..hope z berubah la attitude dia bila da knl ngan zilah nie...hehehheeee...


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN KEPADA SEMUA YANG MENGENALI DIRI INI...NAK DUET RAYA DTG ARR UMAH...

JUMPA LAGI...JAGA DIRI SUME...PE2 HAL BGTAU...

5 comments:

  1. dok nak ddk skali kt bnglo yg45 tu nnt bole????
    ngeeeeee...=p

    ReplyDelete
  2. blh2..mmg aku wat banglo tu khas utk dak2 YG45...

    ReplyDelete
  3. xpe dok.. nnt kt share wit sma2 bli banglo.. br r yg45 kn.. hehe. ko byk wat dosa ngan ak dok. ko ske kne kn ak kn. ak nk raya ptama ko call ak mtk maaf br ak maaf kn ko. *gle kejam kn ak. haha.*

    ReplyDelete
  4. hahahaaaa...
    bleh2 yum...
    mlm raya aku call ko...

    ReplyDelete