Thursday, November 5, 2009

last word..

ntahhlahhh, besar sgt ker dosa aku nie...aku sndri pon x tau ape yg aku wat...tpi x pe lah, klu korang x leh nk maafkn aku, aku terima jelah...lgi pon aku ngaku aku yg salah...btw, aku xkn lupekan korang smpi bila2, walaupon korang da x anggap aku sbg sahabat korang...ni kata2 akhir aku utk korang sume...

ajim- ko bgi aku mmg kwn yg sgt baek jim, dan aku x prnh tgk ko serius or mrh..aku anggap ko sbg best fren forever aku jim n aku percaya kt ko 101% jim..ssh senang kita sama2 jim, aku xkn lupekan ko jim walau sesaat jim..lps ni kita da x dpt jmpe jim, berat je aty aku nk tngglkn ko jim..pesanan aku jim, aku hrp ko dpt pikir dlu sblum buat sesuatu prkra or keputusan..klu de problem tlg bgtau aku jim!!! jim klu ko dpt keje best2 ker bgtau arr aku nti bleh kita keje sama2..

muis- ko pon sama gak muis, kwn yg sgt baek n ssh nk tgk ko serius or mrh...btw, aku nk mntk maaf kt ko sbb wat ko cmnie..aku tau aku yg slh..pesanan aku, jgn terlalu prcya kt org n jgn trlalu tunduk dgn org laen..klu de problem bgtau aku muis!!!

lan- ko mmg baek lan dgn aku, xkiralah muka aku ketat ke, tgh mrh ker ko slalu tegur aku x prnh putus asa nk tau problem aku..thnx lan...pesanan aku, bangga lan dgn ape yg ko ada n aku hrp ko dpt kawal pertuturan ko lan, lps ni kita da x duk sama2 dh aku xleh nk jga ko lgi lan..klu de problem bgtau aku lan!!!

is- ko mmg baek n care kt aku is..lawak ko tu walaupon nmpk sengal je tpi bleh wat aku gelak...ko slalu tlg aku is ssh or senang...pesanan aku, hope ko dpt buang sikap ko yg suka melambat2 kn masa..susah is hidup klu ko terus dgn sikap cmtu..berubah is pleasee!!! klu de problem bgtau aku is!!!

palong- ko pon baek gak ngan aku palong..walaupon kdang2 ada time ko muka ketat, tpi ko ttp care kt aku..thnx palong bnyk tlg aku..pesanan aku, jga diri leklok klu de mslah bgtau aku palong!!!

arep- ko pon baek ngan aku arep...walaupon ko kadang2 suka wat aku mrh terutamanye bilik x prnh nk jga bersih..tpi aku x esah, aslkn ko hepy..pesanan aku, jgn terlalu excited sgt n tlg jdi kawan yg caring ckit...klu de problem bgtau aku arep!!!

qayum- ko mmg baek ngan aku yum..xde pe aku nk tulis psl ko yum..pendek kata ko mmg baek ngan aku...pesanan aku, jga diri leklok n pe2 hal or problem bgtau aku yum!!!

zafiq- z mmg baek ngan aku, x kiralah dlm keadaan mcm mn sklipon aku nie, ko still layan aku dgn baek z..aku slalu mrh2 ko z, sory z aku gurau jerr tu...pesanan aku, setia pd yg satu z n jaga org yg tersyg tu leklok..klu de problem bgtau aku z!!!

fafa n ameen- korang pon xde pe aku nk tulis psl korang, tpi dri awl aku knl korang smpi da abis nie korang ttp baeekkk ngan aku...thnx korang...pesanan aku, jmpe kat kota tinggi..hahhaaaa...


syafiq- ko pon xde pe aku nk tulis, tpi ko mmg terbaek sapit...baek sgt...ko mmg berani tegakkan keadilan..bgus sapit...pesanan aku, hope ko bhgia ngan sha n klu kawin nti jgn lupe jmput aku...klu de pe2 problem bgtau aku sapit!!!

afdal- walaupon aku x mmpu utk jdi abg yg terbaek utk ko pedal, tpi aku ttp akan jga ko smpi akhir hayat aku pedal..sbb ko adlh tanggungjawab aku pedal...ko pon mmg baek, sgt2 baek pedal..aku nk mnx maaf kt ko pedal klu ade prkra yg aku wat ko x suka, n menyinggung prasaan ko...pesanan aku, cuba cri jln penyelesaian yg pling bgus utk diri ko pedal...n kejar lah cita2 or impian ko..aku hrp satu hri nti bila aku jmpe ko aku nk ko jdi yg terbaek dri yg terbaek...pe2 problem tl jgn ketepikan aku n bgtau aku pleaseee!!!

017-7669563

No comments:

Post a Comment