Monday, February 8, 2010

summer camp...

aku rse stakat ni lah, inilah camp yg paling best prnah aku pegi...camp ni kt pasir panjang port dickson... mmg best mcm2 bnda yg aku bljr...yg pling aku x leh lupe, kenangan pahit kt sana, berendam kt pantai pukul 3 pgi....klu berendam je xpe, ni kena guling lgi...kasut, baju, stokin, sume basah...sejuk dia jgn ckp laa....ade yg stokin hanyut laaaa...hahaha, tpi best giler...kenangan manis kt sana bila group aku menang pertandingan persembahan...jurulatih tu ckp, persembahan group kitorg la yg paling terbaek prnah diorg tgk selama diorg jdi jurulatih kt p.panjang....waaaaaa, time tu bila kitorg dngr jurulatih ckp cmtu semangat kitorg terus naek..rase penat tu hilanggggg....kitorgnye persembahan dikir barat berkonsepkan 1malaysia...mmg sesuai laaa, bab2 mengarut nie mmg bgi kump kitorg jelah...masa yg jurulatih bgi bknye cukup nk prepared 3 bnda dlm 2jam...presentation group, lakonan dan nyanyian...mmg x sempat laaa...dikir barat ni pon idea smpi last2 minit dlm kul 7.30mlm bru dpt idea...kul 9 nk perform nie...mmg kitorg wat spontan jelahhh...selamatlah si tukang karut tu ade pengalaman ckit...mmg kelakar giler mlm persembahan tuuu...kt sana mcm2 bnda aku bljr, cara bce kompas then masuk hutan cri jln kuor sndri...jln dlm hutan sorang2, xde lampu...ape yg aku pikir time tu ialah gelapppppppp x nmpk jln...hantu ker, binatang buas ke mmg aku da x pikir...yg aku pikir gelap...brulah aku tau n rse cmne org yg buta brjln....mmg x nmpk ape2...gelap gelita...tpi time kt dlm hutan tu, korg dpt tgk keindahan alam...ade daun pokok glow in the dark...cntik giler...makanan kt sana mmg terbaek...mcm mkn kt hotel 5 bintang...ade 6 jenis lauk yg disediakan...mcm2 lgi lah kt sana...dipendekkan citer mmg terbaekkkk laaaa...seronok, hepy, kelakar.....hahahahaaaa...

No comments:

Post a Comment