Tuesday, October 19, 2010

jauh di sudut hati...

alhamdulillah dan congratulations kepada semua kawan-kawan yg da grad...x sangka plak dpt jmpe balik ramai2 time konvo aritu...rasa heaven giler time tu, walaupun sekejap...actually rasa sedih gak bila x dpt naek pentas amik sijil dan bergambar dgn family..kadang2 bila tgk pic konvo aritu sorang2 menangis gak...sedih sgt x dpt nk joint korang atas stage...mmg nk sgt naek ats stage, tpi parents aku x dpt dtg coz buzy nk menunaikan haji 26 nie...mulut je yg ckp x nk pegi la, mahal la, tpi dlm hati mmg meronta2 nk pegi...tpi nk wat cmne kn xde rezeki...aku ni hipokrit je lebih...

lps dri convo aritu, aku pon xtau arrr knp tiba2 aku rse rindu plak nk lepak ramai2 dgn korang sume...sbb da lama x rse suasana heaven cm kt convo aritu...actually bknye aku nk blk cpt, tpi kitorang tumpang keta org...so, trpksa la ikut tuan punye keta...klu ikutkan aku, mmg nk lepak ngan korang sume smpi esok pagi...bila aku duduk umah sorang2 nie, rse tension sgt..kadang2 terpikir plak korang sume...cmne ngan korang, keadaan korang, ape yg korang tgh buat..nak2 pedal yg jauh kt kota tinggi tu...aku ni hipokrit je lebih...

hope korang sume berada dlm keaadaan ok dan lebih baek...seriusly jauh kt sudut hati aku nie mmg aku rindu ngan korang sume...aku ni hipokrit je lebih

No comments:

Post a Comment