Sunday, May 29, 2011

last word...

ahad, 29 may 2011 - detik2 terakhir stay klj nie...mmg rse laen da nieee...berat aty nie, tp aku kena keje gak...ni pesanan aku utk korang sume...jge diri leklok, duet rumah byr sebelum pertengahan bulan...mesin basuh tu klu rse2 jem gerak slow jer, bkk kipasnye sembur dgn WD40 tu...radhi tau buat...aku da ajar dia...pinggan, cawan, periuk ape sume da pki jgn lupe basuh plak...jgn nk tggu berulat bru reti nk basuh...

untuk MUIS keje rajin2 jgn nk ponteng jer, bangun tdo awl ckit kunci jam tu kuat2...untuk lan pon same gak keje rajin2 jgn nk MC jer, bwk moto tu xyah nk laju2 sgt, xyah nk maen lap sgt syg nyawa tu...

untuk IS keje2 gak kesihatan diri jgn lupe jge, klu nk barai pon biar la barai ats tilam derrrr...jgn barai ats lantai, tu yg tulang belakang sakit der...urut bnyak mn pon klu cara tdo x btol xde derrrr...lgi satu is tau la kepala tu sakit, tpi jgn ikutkn sgt habit tu..nti smpi ke tua cmtu kang...

untuk RADHI aku da bgi kedai aku untuk ko jge, so jge la elok2..duet yg ko dpt tu amik je la pakai...rajin2 bkk kedai tu nti leh beli high cam cm enal...ahaaaa.....

untuk PEDAL pe2 pon ko jge diri leklok, aku tau ko xde duet sbb tu tiap kli aku ajk mkn ko x nk kuor...pe2 pon aku da plan sume utk ko stay klj...aku tau ko de bnyk problem tpi satu pon x pernah cter kt aku, aku pon xtau utk ape aku jdi abg ko klu problem ko pon aku xtau...terpulang kt ko...jgn sbb problem mnjdi penghalang utk ko mnjdi lebih terbaek lgi...cuba jdi seseorg yg boleh buat bkn saje aku bangga dgn ko, tpi kita sume bangga dgn ko...nampak x haaaa...tu lah yg selama ni aku tggu dari ko...show me something...aku cabar ko pedal!!!! lgi satu jgn sbb masalah, ko jdi semakin hanyut di mamah anai2..sebaik aku pergi je nie aku nk ko tinggalkan sume bnde2 yg x elok...lgi sekali aku cabar ko pedal klu ko btol2 anggap aku abg ko!!! bak kata jambu c'mon laaa...last but not least, jgn biarkan nafsu mengawal diri ko...

ni je lah nasihat aku kt korang sume, wajah2 kesayangan hamba...take care, pe2 hal jgn lupekan aku...klu de projek bsr roger2 arr broo...klu de masalah pon roger...last word aku sayang korang sume arrr...korang steady!!! (klu ade yg terbace entry nie pesan2 kt diorang skli)

1 comment:

  1. pesanan tuk aku xde dok? haha..=) gudluck wei kt sanun eceh..cam jauh je an..

    ReplyDelete