Monday, July 18, 2011

ketakutan...

pernah ker? agak2 pernah ker ada perasaan takut nie...yup, dari kecik sampai lah da besar panjang manusia perasaan takut masih ada...agak2 perasaan takut macam mana erkkk...pernah ker korang rasa takut seperti diancam oleh pembunuh...? ahaaa, mesti tak pernah kan...dari kecik lagi aku da rasa ketakutan macam nie...sebab abang aku sakit mental...so, dari kecik lagi aku berada dalam keadaan ketakutan...abg aku bukannye pesakit mental mcm pesakit mental yg laen...bila dia rse nk buat dia akan buat...pernah sekali depan mata aku, anak kucing kena sepak mcm bola...setakat ni yang aku tau dia da bunuh 8 ekor kucing...mesti korang anggap alaa bunuh kucing jee...pernah sekali dia mengamuk nk bunuh akak aku, abang aku, bapak aku dan mak aku...sebab tu lah bila aku berada kt rumah ni aku akan sentiasa berjaga-jaga mcm hidup dalam pelarian...bukan kehendak diri, tapi telah ditakdirkan...sebab tu lah lepas kak ngah meninggal aku decide nk balik johor stay sini, antara salah satu sebabnye ni lah...ingatkan lepas kak ngah meninggal ok ckit, tapi sama jer...so, pernah ker korang rase ketakutan mcm nie????

No comments:

Post a Comment