Sunday, January 2, 2011

2011

salam 2011 dan sayonara 2010...pembukaan tahun yg penuh dgn suka dan duka...thnks YG45 especially lan yg sponsor for BBQ...thanks a lot...walaupun ramai yg xdpt dtg event YG45 tpi mmg seronok dpt berkumpul skali-skala maen futsal, lepak2...korang mmg cool...pembukaan tahun 2011 yg menarik...dan yg duka nye plak..dpt pnggilan dari kampung yg menyatakan my beloved sister kak ngah sakit terkena buatan org...that's the most thing i hated in my life...knp mesti family aku ko nk kacau???? cukup2 la dgn 2 org abg aku dan sorang kakak aku yg terkena dulu...knp ko nk tmbah lgi sorang plak...aku mmg cukup benci btul...klu lah aku dpt tau org yg buat tu, mmg ko tau la nasib ko...pe2 pon thnks to Allah Maha Pencipta kerana dapat melihat dunia nie lagi...

No comments:

Post a Comment