Sunday, December 27, 2009

apebendeh ntah!!!

hurmmmm...simple word nothing...aku rse spnjng aku kt klj ni lps final exam n cuti aritu, dah mcm xde ape2 kt klj ni..sunyi jer, duduk umah pon sorang2 jer...mn semua dak2 YG45??? da hilang ker or da terkubur??? yelah, masing2 semuanye busy kot...aku rse aku boleh kira dgn saper aku lepak..tpi yg paling best lepak dgn lan..smpi aku da dpt bace ape yg ade kt dlm fikiran lan...pegi mkn pon 2org..lepak2 pon 2org...then, lepak ngan jepun...lgilah x yah ckp, da phm da isi hati jepun tu...mn x nye, ari2 ngadap muka jepun jer..tpi best, giler2 kpla..then, lepak ngan muis..ok lah, tu pun kejap jer..sempat la smbut birthday jue kt cni...tpi mn yg lain??? da mcm x amik port je dgn mmber2 yg laen...sumenye MIA...tpi xpe, aku x esah cuma kecik aty ckit arrr...aku anggap yg MIA nie busy je lah kott....~~~

No comments:

Post a Comment