Tuesday, December 29, 2009

~~AZAM TAHUN BARU 2010~~

Diam x diam da tiba penghujung tahun baru 2009...bnyk kenangan manis dan pahit sepanjang tahun 2009 nie yg x dpt aku lupekan...mcm2 bnda yg terjadi sepanjang 2009 samaada bnda baek ataupun bnda buruk...kenangan yg paling best pd tahun 2009 ni, of course la dgn korg sume (YG45)..klu dgn korg sumelah, aku rse mmg xde kenangan pahit...sumenye kenangan giler2 jer...ahahaha...tpi korang sume best, itu aku akui...

Tahun 2009 akan berlalu pergi, dan bermulalah Tahun 2010..bila masuk jer tahun baru, sume org kt dunia nie akan membuat azam mereka sendiri...samalah mcm aku sendiri...azam aku pada tahun baru 2010 nie, insyaallah aku akan berubah menjadi yg lebih baek drpd tahun yg lepas...sume bnda2 yg buruk dan x berfaedah pd tahun 2009 ni akan aku kuburkanye...termasuklah rokok yg akan naik harga pd tahun baru 2010 nie...tahun 2010 ni, rkok da xde yg 14...sumenye 20 ke ats jer, hrga pon pling minimum utk rkok 20btg RM6.40...mau2 cecah RM10 utk sekotak rkok satu hri jer tu...mandi2, lebih baek aku quit rokok ahahahaa...then, aku nk kumpul harta bnyk2 pd tahun 2010 nie...dan insyaallah klu rezeki lebih tahun nie keluarlah sebiji kereta....dan azam yg paling penting setiap tahun, of course lah nk mengabdikan diri kepada tuhan yg esa (ALLAH S.W.T)...haaaa!!! lagi satu thun baru ni aku nk buat badan aku balik, nk maen gym...badan aku pon aku tgk makin kurus...jue awek muis pon ckp aku makin kurus...xleyh jdi nie...

Sempena tahun baru yg akan dtg x lama lgi nie, aku nk wish kt sume member2 aku hope korang sume berjaya pd tahun, yg mungkin lebih mencabar perjalananye berbanding tahun2 yg lepas coz dgn cuaca yg semakin buruk dan kos kehidupan yg makin meningkat...aku harap korang sume dipanjangkan umur dan murah rezeki...AMIN, INSYAALLAH~~

3 comments:

  1. ahah bagos ade gk selit name aku..=p keep it up dokk..=p ngeeeee..

    ReplyDelete
  2. heheheeee...
    aku ingt sume mmber2 aku...

    ReplyDelete
  3. heehe semangat itu yg aku nak..=D

    ReplyDelete