Friday, October 16, 2009

#!$&+???

mybe ramai yg tertanya-tanya knp tiba2 aku berubah n x bertegur sape dgn korg sume...xcelly, xde pe2 yg berlaku n aku ok jerkk..sume yg berlaku kt dunia nie ade sbbnye...sama juga mcm aku, aku berubah pon ade sbb2 nye...xcelly, aku x nk menyusahkn korg sume n aku x suka sshkn org laen..korg pon tau kn aku jenis x suka menyusahkn org laen n aku lebih suka tngk korg sume senang jer...that's why la aku prefer wt cmnie...bkn xnk lepak ngan korg sume..mesti korg tertanya2 ape yg menyusahkanye?? ape yg aku tulis nie, bkn nk amik simpati ke ape ke, cuma aku nk jwbkn persoalan yg membelenggu fikiran korg sume, knp aku tiba2 jdi cmni...??? xcelly, aku mls nk lepak sbb aku xde sen..aku mls nk sshkn korg sume, aku pun tau korg pon xbper nk ade sen..that's why la aku wat cmni, sbb aku xnk sshkn korg sume...mesti korg anggap aku ni pentingkn diri??? x btol sume tu, klu aku pentingkn diri pon sbb aku pentingkn korg sume...n mesti ade yg tertnye, knp x pinjam duet korg dlu??? n jwpnye still sama gak, sbb aku x suka sshkn org laen..aku hrp korg sume phm ape mksud aku nie..ape yg berlaku nie ade hikmahnye, slh stunye - kadang2 klu kita nk tlg org laen kita kenalah tngk diri kita dlu, betul ker yg kita mmpu tlg org laen sedangkan kita sendiri mcm nie...thnx...

No comments:

Post a Comment