Sunday, October 4, 2009

masih belum sempurna 5~~

pagi nie aku bngun awl lgi, kul 6.30 aku da bngun...so, mcm biasa arr solat subuh..lps solat subuh aku ingt nk gi breakfast ajk muis n lan..tpi diorg mcm xnk jer penat sgt la kot..aku terpikir, mlm tdi ape mksud sebenar mimpi aku..??? first mimpi aku kena kutip dgn budak2 3line, brother aku sndri plak tu..tpi aku x kesah sume tu, aku da cukup bersedia utk hdpi bnda2 mcm nie..biasa arr tu, normal dlm 3 line..persetankan semua tu...mimpi yg aku nk ckpkn nie, mmg mimpi yg...xtau arr nk ckp cmne mimpi nie..

aku mimpi, aku nmpk awan yang berbentuk kalimah ALLAH dan NABI MUHAMMAD...besar sgt, awan tu bergerak dri satu tmpt ke satu tmpt..aku perhatikan je awan tu, disebalik awan tu ada cahaya yg sgt terang..then, knp dgn tiba2 dlm mimpi tu aku menangis meraung2 bila tngk awan tu..aku rasa takut sgt time tu...kemudian, aku terus buat sujud syukur kt situ gak...terus aku terjaga dri tdo..bila dipikirkn blk aku pn xtau ape mksud mimpi tu...hurmmm, bertmbh kusut kpla aku...

No comments:

Post a Comment