Friday, October 23, 2009

kepercayaan~~

tajuk x nk skema plak, wuteverlah...knp dgn kepercayaan? dlm blog aku yg lps, aku prnh tulis yg org kt sekeliling aku adlh musuh aku...yea, mmg btul semua adlh musuh aku...tpi dlm bnyk2 member yang ada, aku bru sedar hanya ada sorang jer mmber aku yg btul2 bleh dianggap sbg sahabat..x kiralah samaada aku susah ke senang ker, dia mesti ada..dia sorang je lah yang boleh aku percaya skang nie...walaupun kitorg dlu x bper rpt, senyap jer tpi akhirnya da last sem ni bru la Allah tunjukkn maksud kawan yg sebenarnya...mesti ada yg tertnya2 sape org tu...??? aku sgt2 respek dgn org ni, xkiralah dlm ape jua keadaan sekalipun dia sentiasa senyum jer...org ni sgt merendah diri...aku rasa dia lah kwn yg boleh dilabel sbg "best frenz"...thnx ajim sbb sudi jdi member aku dlm susah dan senang...aku jnji kt ko jim lps nie pe2 hal yg babitkn ko aku akan turun jim...aku xkn lupekan ko jim, ko lah member yg terbaek pernah aku jumpe...aku percaye kt ko jim...

No comments:

Post a Comment