Thursday, October 1, 2009

masih belum sempurna 2~~

bosan,bosan,bosan..satu ayat yg ringkas yg blh dirungkai dlm diri aku...bosan,bosan,bosan...masih lg xde perubahan, still sama gak..ntah ape lgi yg aku nk wat kat dunia nie..org ckp "life must go on"..yea, mmg btol dan aku prnh berpegang pada kata2 tu..tpi ape guna klu aku teruskn hidup klu org disekeliling x pernah merasa dan menghargai kewujudan aku...mmg btol manusia dicipta utk menjadi khalifah kt muka bumi nie..tpi mcm mn nk jdi khalifah klu diri sndri pon x btol..yg baek tu sume dtg dri ALLAH sendiri dan yg jahat tu dri diri kita sendri...ntah arrr..da x de perasaan nk teruskn hidup nie...

2 comments:

  1. wey³.. nie da kes berat da nie. aritu ak suh cite xnk. nie da kua ayat xnk trus kn hdup plak nie. da berat da nie dok. apa msalah nye nie huh??

    ReplyDelete