Saturday, October 3, 2009

masih belum sempurna 4~~

4 october 2009- hari nie pgi2 lgi aku da bngun tdo..aku dikejutkan oleh laungan azan subuh yg sayu..bngun tdo tngk2 muis bru blk dri s.alam..aku terus mndi n terdetik kat ati aku utk solat subuh..lps je solat subuh, bru la tenang jiwa aku ckit..klu x berserabut kepala aku..mlm tdi sume benda aku wat x kena..x senang duduk aku...aku pun xtau knp kebelakangan nie aku serabut jer, hati x tenang, jiwa kacau, mcm2 benda aku pikir..lps solat subuh aku terus gi breakfast sorg2 kt jahbar ali..kat jahbar ali aku still pikir ape yg x kena kat diri aku..still x dpt jwpnnye..lps breakfast aku trus blk umh..kt umh pon aku still pikir lgi knp dgn diri aku nie..serabut sgt2..hurmmmm..

buat masa skrng nie, aku da x percaye dgn semua org kt sekeliling aku termasuklah kawan2 aku, kecuali mak n abah aku je..aku benci, menyampah dgn semua org..xtau sbb ape, fikiran aku cmnie..aku x suka semua org kt sekeliling aku, aku dh mula menyampah...hidup nie mmg palat!!!
skang nie aku dh set kt kepala aku semua org kt sekeliling aku adlh musuh aku..sedih, menangis, meraung skli pun, ape nk jdi lps nie aku da x kesah..

ape yg aku nk cri skang nie adalah ketenangan dan kedamaian utk jiwa aku..aku perlukan seseorg yg btol2 phm ape yg ade kat hati n kpla otak aku nie..bkn utk belas simpati, tpi utk support aku utk teruskn hidup yg palat nie...sbb aku da x yakin kt diri aku utk terus hidup..aku nk released semua yg ade kt benak fikiran aku nie...jiwa aku btol2 kosong skang nie..aku da x tau mn landasan dan arah tuju yg sebenar...

No comments:

Post a Comment