Friday, October 2, 2009

masih belum sempurna 3~~

hari demi hari, detik demi detik, masa berjln dgn begitu pntas..sedar x sedar aku dh pun brada di tahun akhir kat klj nie..usia semakin mendewasakn dan mematangkn fikiran aku...tpi ape yg aku perasan antara persahabatan kita semakin lama semakin rengang dan rapuh..sepatutnya semakin lama semakin rapat sebab masing2 dh mengenali antara satu sama lain dri A smpi ke Z...ape yg aku hrpkn dlm persahabatan kita semua ni hnyalah mimpi di siang hari..ingtkn hujan smpi ke petang rupe-rupenye...hurmmmm...ntahlaaa, sbnrnye prkra2 yg mcm ni lah yg membuatkan aku rasa xde hati nk hidup lgi..yelah, masing2 da dewasakn semua bwk haluan sendiri ade yg keje la, bz la, nie la, itulah..semua ade hal msing2, masa utk lepak sama2 pun dah kurang skang...bukanye aku x nk kuor, tpi da rasa laen sgt..klu dlu lepak skli smpi 3,4 meja penuh...tpi skang nie, 1 meja pun x penuh..da laen sgt, aku pun xtau ape yg mmbuatkn korg semua berubh..nie belum habis study lgi, klu da habis study aku pun xtau samaada korg masih ingt antra satu sama lain atau pun x...tpi satu jelah aku hrpkan dri korg semua yg bergelar SAHABAT, aku hrp sgt2 korg semua dpt kembali mcm dulu..bukan korg la, kita semua yg bernama SAHABAT...IKHLAS~~

No comments:

Post a Comment