Wednesday, October 28, 2009

day by day...

hari demi hari...masa berjalan dgn begitu cepat sampaikan kita x sedar yg kita dah pon berada di puncak kemenangan...sedikit demi sedikit kenangan sepanjang aku berada kt sini aku cuba lupakan...tetapi hanyalah sia-sia saja...aku x nk kenangan mengikat diri aku utk perpisahan yg akan tiba x lama lgi...yea, perpisahan!!! banyak kenangan yg kita lalui bersama sepanjang perkenalan kita semua...kenangan sedih, gembira, giler2, dan bnyk lgi yg kita alami bersama...kadang2 bila aku duduk sorang2 aku teringat kenangan kita dulu, sampaikan aku sendiri pun x sedar airmata aku mengalir...ntahlah, rasa berat plak aty nie nk tinggalkn korang sume...yelah, aku rase aku lebih bnyk spend time ngan korg sume, korg da mcm family aku dah...mmg berat aty nie seriously, aku klu diberi peluang aku nk stay ngan korg smpi ke akhir hayat aku...sbb aku da anggap korg sume mcm darah daging aku sendiri, setitik darah korang jatuh ke bumi, sebaldi darah aku pulangkan balik...itu jnji aku kt korang sume...

masih bnyk lgi bnda yg korg sume blum tau psl aku...ape yg korg nmpk pada aku tu sume hnyalah palsu...aku seorang yg amat pentingkn nilai persahabatan...mungkin selama ni korang hnya nmpak diri aku ni garang suka marah2, sbnrnye tu bknlah aku...tu semua hnyalah ego semata2...aku harap korang sume dpt sematkan semua kenangan yg telah kita coret bersama di hati masing2...

1 comment: