Sunday, October 25, 2009

second reasons...

dlm blog aku yg lepas aku ada tulis yg sebab utama aku jauhkn diri dari korg sbb duet...but arini sbb kedua aku x tegur korg sbb aku sengaja cuba jauhkn diri aku dri korg...mungkin ade yg trtnya knp plak mcm tu? yelah, kita semua kn da nk abis study kt cni...so, aku trpksa lah lupekan korg ckit demi ckit...bkn pe, korang la member2 yg paling rapat dgn aku...korang ni aku rase da mcm sebahagian drp hidup aku...korang da mcm jantung dlm hidup aku..klu xde korg aku rse snyi sgt...that's why la aku cuba utk jauhkn diri aku dri korg, aku tkut lps ni aku plak xleh hidup tnpa korg sume...korg sume sgt2 baek bgi aku...bgi aku korang sume sgt penting dlm hidup aku...yelah, lps ni kita sume akan bwk haluan masing2 kn...actually, bnda yg paling ngeri dan paling menakutkn dlm hidup aku adlah perpisahan...aku ni jenis yg x suka akan perpisahan yg mcm nie...da bnyk kli da aku alami...klulah aku ade kuasa time2 cmni, aku rse bumi ni aku da putar blk da...tpi nk wat cmne kn, da mmg takdir tertulis mcm tu semua org xleh nk melawan takdir...so, terpaksa la telan walaupun kita tau yg bnda tu pahit dn sukar utk ditelan...

1 comment:

  1. hamba Allah,kawn doke jgk laaaa spe lgiiNovember 5, 2009 at 4:38 AM

    xde bnde dlm dunie ni xde prpisahan doke...ewah...rileks..umo panjang jmper lagi...ape daaaa.....npe pasrahhh je sgt niii...

    ReplyDelete